Een tuniek met een Japans patroon en een Mona-stof


Ik maakte twee bloesjes met de dierenpanelen. Die vielen hier erg in de smaak. 
Lievelingskleertjes zijn het. Maar ook die gaan de was in en een extra kan geen kwaad.

Ik verlengde het patroon met ongeveer 15 cm en maakte een nieuwe versie uit stof van Veritas.





Het tasje maakte ik vorig jaar uit resten van jasstof.
De pennenzak van Moontje gaat helemaal op in haar tuniek :-)







Geen rits en ook geen knopen. Zalig.


De mouwboorden met de splitjes zijn ook zo leuk.




Haar lievelingsbroek is van Name-it,

Reacties

  1. ik ben zo fan van dat bloeske! Super! En wat is moontje er knap in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je soms ook niet het gevoel dat de stoffen van de veritas wat stroefer vallen en niet zo soepel voor zo'n bloesjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi bloesje.! Vooral de hals ben ik heel hard fan van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dochter,toffe outfit en leuke schoenen,ze is klaar om naar school te gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juf Griet, je hebt gelijk! De meeste stoffen van Veritas zijn te hard voor dit soort bloesjes. Ik had ook even mijn twijfels. Toch valt het met deze mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh weer zo mooi, ik blijf op zoek naar de patroonboekjes maar krijg er maar geen te pakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn oog viel uiteraard meteen op dat schattige tasje! Cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt wel een mooi patroon dit! Simpel, makkelijk en stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een leuk tuniekje, dat zou hier bij mijn 11-jarige ook wel in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt geweldig mooi! Heel de outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tuniek vind ik nog toffer dan bloesje, niet in het minst omdat deze simpele pracht zo nog veel langer meekan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij hadden jullie een hele koffer vol mooie kleertjes mee naar dit park. :)
    Eenvoudig maar toch weer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De print vinden we super goed gekozen! Heel leuk afgewerkt ook!
    100% katoen is idd wat stugger, maar aangenaam om dragen met de "tussen-temperaturen".... Nog veel DIY-plezier ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer iets heel anders! Erg leuk patroon :) En goed idee van dat tasje..ga ik onthouden, met zo'n bontje..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!